reklama

Zostať stáť pred bránou dospelosti...

Otravujem tento svet svojou prítomnosťou niečo cez dvadsať rokov. Všímam si veľa vecí, ľudí... Poznám sny mojich kamarátok, i známych ... Niekto chce mať úžasný život plný prepychu, niekto chce žiť vo všetkej skromnosti,len byť šťastný. A ja? Každú chvíľu chcem niečo iné, no v tejto chvíli si želám neprekročiť bránu dospelosti...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)

Pre mnohých som teraz smiešna, infantilná, možno trápna....

Popravde, záleží mi na názore iných, len neviem či som až natoľko ovplyvniteľná, aby som sa dobrovoľne hlásila k dospelákom.

Keď sa tak pozerám okolo seba a vidím tie trinásť - štrnásť ročné ženy, spomeniem si na časy, keď som bola v ich veku... Nie, nehrala som sa s bábikami. Aj ja som chcela svetu ukázať, že som tu aj ja a niečo znamenám. A hlavne, že už nie som malé decko. Tie tony šminiek na mojej tvári... stačil by prievan a "tá hrubá vrstva malty" by skončila na osobe, ktorá by bola najbližšie.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A potom tu bolo samozrejme oblečenie. Ocitla som sa v dobe, kedy čím viac trčal pupok, tým viac sme boli "in". A tak na otrávené pohľady a nekončiace sa hádky v obchodoch s mamou som nakupovala ako zmyslov zbavená rôzne kúsky, ktoré viac škodili ako osožili.

Cítila som sa, akoby nebol nikto lepší ako ja. No netrvalo to dlho. Prišiel čas, keď som pochopila, že som na smiech. No moja tvrdohlavosť mi nedovolila povoliť. Keď som začala boj so spoločnosťou, tak ho predsa vyhrám.

Až nástup na gympel mi otvoril oči. Načo sa hrať na niečo, čo nie som? Vymenila som tričká s pupkom von za dlhšie, pre mňa pohodlnejšie a aj estetickejšie... nebola som síce"in", ale bolo mi fajn. Vtedy som sa cítila strašne dospelá, lebo som videla, aká som bola predtým smiešna. Našla som si svoj štýl a všetkých som mala....všade.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Zdolala som maturitu - skúšku dospelosti- nastúpila som na vysokú školu. Prišla som plná ideálov a predsavzatí. Opäť som sa chvíľu cítila výnimočne, predsa len francúzštinu neštuduje každý. Moja predstava bola taká, že francúzštine sa budem venovať naplno a slovenčina nemôže byť až taká ťažká. Veď doteraz to išlo ako po masle, nič ma predsa nezaskočí...

Po prvom mesiaci som si opäť "rozbila hubu".... Nič nebolo také jednoduché ako sa zdalo... Padli moje ideály a s nimi na mňa spadla depresia.

Našťastie mám okolo seba ľudí, ktorí ma podržali (ďakujem Milanko, bez Teba by som tu už nebola) a ukázali mi aj iné stránky tohto pre mňa cudzieho mesta (ďakujem Hanyt, kino bolo super, aj naše "výjazdy") ...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A tak som sa otvorila novým podnetom, beriem život s ľahkosťou, snažím sa všetko prežiť naplno... Až teraz sa zdám mnohým divná a asi mi to vôbec neprekáža. Včera, keď som sa vracala zo skúšky kúpila som si bublifuk a cestou na byt som fúkala bublinky. Milujem bublinky :o) ..... Až to boli pohľady... No na každého som sa milo usmiala a fúkala som si ďalej. Stretla som mamičku s asi trojročným dievčatkom..to bola radosť, vidieť, ako sa obe z bubliniek tešia. A ja som sa tešila s nimi...

Uvedomujem si, že ešte nechcem chytiť kľučku od brány dospelosti, hoci som sa na to tak tešila a dlho predlho chystala... Radšej pred ňou zostanem ešte aspoň na chvíľku stáť, aby som sa dokázala tešiť aj z takých maličkostí ako sú bublinky.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ale aj dospelosť má pre mňa jedno čaro. Keď raz budem veľká (čo je pri mojich 158 cm trošičku problém :o)), budem mať svoju veľkúúú knižnicu :o)) a už sa na to nesmierne teším ...

Zuzana Rešková

Zuzana Rešková

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som taká aká som,ale"Svet nedokážeme zmeniť, ale dokážeme zmeniť seba" ujo Einstein Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu