reklama

No nezasmeješ sa keď môžeš?.. :o)

Dnešný deň sa začal hrozne...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Zobudila som sa na bolesti brucha už o 5 ráno. Aby som využila čas užitočne, odhodlala som sa na vážny krok v mojom študentskom živote, a tak som vytiahla môj dlho zámerne skrývaný zošit na Moyen Age a začala som si písať poznámky. Našťastie ma to okolo 8 prešlo, už som začínala mať o sebe pochybnosti :o) .

Zobudila sa aj moja zlatá spolubývajúca Hanka, spolu sme sa napapali a vybrali sa do školy. Obe máme nejaký ten prešľap v systéme AIS, a tak sme sa rozhodli navštíviť tetulu na študijnom, nech s tým niečo robí. Postáli sme si tam dobrú polhodinku, keď tu zrazu Hanku napadla odzadu myšlienka - prišla náhle a nečakane - čo tak sa pozrieť, či tetula vôbec "ordinuje"? Samozrejme až od 11. Čakať tam ešte viac ako 90 minút?...vylúčené. To bola chvíľa na využitie prvku odpozeraného z Let´s dance - keď sa má človek učiť, pozrie si všetko, čo sa na nete nájde - t.j. otočka na päte, i keď v Let ´s dance preferujú špičky. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vrátili sme sa na byt, kde nás už čakal Martin, brat mojej spolubývajúcej. Vraj si ide urobiť seminárku, ale Solitaire ho opäť prezradilo :o)) . Nastala, i keď krátka, ale predsa trápna chvíľka ticha...

Zahĺbila som sa teda do ulievania sa z učenia a plávala som vodami internetu, keď tu zrazu výbuch smiechu. Najskôr som len nechápavo pozerala, no po minútach zápasenia so smiechom Martin prehovoril: "baby, poviem vám vtip," a záchvat smiechu pokračoval. Popravde som sa potešila, pretože moja nálada bola takmer na bode mrazu.

Už len jeden hlboký nádych a výdych a prišlo to : 

Sedí kôň v kine a pred ním sedí žirafa. Kôň nič nevidí a tak sa nakláňa raz naľavo, raz napravo. Po chvíli to nevydrží a poklope žirafu po pleci. Žirafa sa otočí a skríkne : " Mňa porazí, kôň v kine"

SkryťVypnúť reklamu
reklama

a ďalší dlhýýýý záchvat smiechu. Tentokrát sa nesmial len Martin, smiali sme sa všetci. Jeden malý neškodný vtip, ktorý sa vtipným ani nezdá, otočil celý môj deň naruby. Už sa nemračím na morfémy, ani polysémiu či onomaziologickú kategóriu. O chvíľu idem na skúšku, priznávam, veľa som tomu nedala :o), ale pôjdem s dobrým pocitom. Keď nič iné, aspoň pár ľudí poteším mojim maximálne vysmiatym "xichtom" ...

Ak aj je tento článok pre niekoho o ničom, tak si z neho zoberte aspoň toto: Nech žije smiech :o)) 

Zuzana Rešková

Zuzana Rešková

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som taká aká som,ale"Svet nedokážeme zmeniť, ale dokážeme zmeniť seba" ujo Einstein Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu